Ja tenim el nostre blog acabat!!!!
Estem molt contentes després de tot el temps dedicat en ell, esperem que agradi a tots!!
Enhorabona a tots els blog, pensem que hem fet un molt bon treball cada grup!!!
Som el bloc del Nord del Marroc que farem la coavaluació del vostre bloc. Primer de tot, felicitar-vos per tota la feina que heu fet i us animem a que milloreu alguns aspectes que nosaltres considerem que no són del tot idonis.
Els colors que heu escollit estan ben combinats i d’una forma inconscient fan que es relacioni amb la regió mediterrània que heu treballat. El format de la lletra ens agrada molt, ja que és gran i entenedora, amb un toc infantil.
En canvi hem trobat alguns errors generals que es repeteixen al llarg del bloc: - Faltes d’ortografia. Per exemple confoneu EM amb HEM; accents a ÉS; plurals (aquest / aquests); apòstrofs. - Signes de puntuació. Hi ha comes i punts i comes mal utilitzats. - Estructura. Hi ha apartats que no estan justificats. - Redacció: En alguns casos, com en l’apartat de política del COM ÉS, no està adequat perquè ho entenguin els nens. Intenteu adequar el vocabulari, contextualitzar el que dieu, i estalvieu-vos les paraules tècniques. - Hi ha alguns castellanismes. Per exemple, a l’apartat de COM A CANVIAT, heu posat “a més a més, també se la coneix...”. Creiem que una possible millora seria posar: “a més, es coneix...”. - Creiem que les fotografies haurien d’estar intercalades amb el text i tenir-hi relació. Hem vist que sempre surten les mateixes fotografies a sota del bloc.
Altres coses: Objectius: Pensem que són correctes, tot i així haurien de ser més sintetitzats i amb un sol verb en cada un. Com ha canviat: La història ha de ser més recent per apropar els infants a una realitat més propera. Per exemple donar més èmfasi a com malta va entrar en la Unió Europea, i així remarcar el significat del subtítol. Futurs possibles: Hi ha un canvi de temps verbal amb un to molt formal, en diferència a la resta de textos. Activitats: En l’activitat 1 posa que hi haurà unes preguntes i no les hem vist. En canvi creiem que per fer cada activitat és millor especificar quins apartats s’han de llegir per fer-les. El joc de rol ens ha agradat molt, però s’haurien de definir quins personatges i quines accions s’han de representar. Passatemps: El joc no sabem si té alguna relació amb els continguts.
Us animem a que canvieu aquestes quatre coses, ja que teniu temps fins dijous, i podria quedar un bloc fantàstic! Si necessiteu ajuda no dubteu en demanar-ho!
Bona tarda creadores del bloc!
ResponderEliminarSom el bloc del Nord del Marroc que farem la coavaluació del vostre bloc. Primer de tot, felicitar-vos per tota la feina que heu fet i us animem a que milloreu alguns aspectes que nosaltres considerem que no són del tot idonis.
Els colors que heu escollit estan ben combinats i d’una forma inconscient fan que es relacioni amb la regió mediterrània que heu treballat.
El format de la lletra ens agrada molt, ja que és gran i entenedora, amb un toc infantil.
En canvi hem trobat alguns errors generals que es repeteixen al llarg del bloc:
- Faltes d’ortografia. Per exemple confoneu EM amb HEM; accents a ÉS; plurals (aquest / aquests); apòstrofs.
- Signes de puntuació. Hi ha comes i punts i comes mal utilitzats.
- Estructura. Hi ha apartats que no estan justificats.
- Redacció: En alguns casos, com en l’apartat de política del COM ÉS, no està adequat perquè ho entenguin els nens. Intenteu adequar el vocabulari, contextualitzar el que dieu, i estalvieu-vos les paraules tècniques.
- Hi ha alguns castellanismes. Per exemple, a l’apartat de COM A CANVIAT, heu posat “a més a més, també se la coneix...”. Creiem que una possible millora seria posar: “a més, es coneix...”.
- Creiem que les fotografies haurien d’estar intercalades amb el text i tenir-hi relació. Hem vist que sempre surten les mateixes fotografies a sota del bloc.
Altres coses:
Objectius: Pensem que són correctes, tot i així haurien de ser més sintetitzats i amb un sol verb en cada un.
Com ha canviat: La història ha de ser més recent per apropar els infants a una realitat més propera. Per exemple donar més èmfasi a com malta va entrar en la Unió Europea, i així remarcar el significat del subtítol.
Futurs possibles: Hi ha un canvi de temps verbal amb un to molt formal, en diferència a la resta de textos.
Activitats: En l’activitat 1 posa que hi haurà unes preguntes i no les hem vist. En canvi creiem que per fer cada activitat és millor especificar quins apartats s’han de llegir per fer-les.
El joc de rol ens ha agradat molt, però s’haurien de definir quins personatges i quines accions s’han de representar.
Passatemps: El joc no sabem si té alguna relació amb els continguts.
Us animem a que canvieu aquestes quatre coses, ja que teniu temps fins dijous, i podria quedar un bloc fantàstic! Si necessiteu ajuda no dubteu en demanar-ho!